vakantie bericht, Out-Of-Office instellen

U kunt in de webmail omgeving een vakantiebericht, ook wel Out-of-Office
 instellen. Log in op de Webmail van de ENEM Kerio server met uw email adres.



Kies "Instellingen", en vervolgens "Afwezig"



Selecteer de optie dat u afwezig bent, en pas eventueel de tekst aan.
Kies "OK"


Indien u vanuit Outlook een vakantiebericht wilt instellen, gaat u in
Outlook naar: Opties (Tools), Opties, en kiest u het tabblad:
"Kerio Connect"



Kies: "Afwezig", "Ik ben afwezig", vul een boodschap in, en klik 2 maal op OK om
af te sluiten.

  • 820 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Cache legen Kerio mail

Cache legen in Kerio-mailGa naar Control Panel1.   Kies: Mail2.   Kies:...

Mappen delen met collega's op Kerio

Het delen van mappen op de ENEM Kerio e-mail server is een van de meest gebruikte functies door...

Hoe kan ik ons domein beheren?

U kunt op de volgende url uw domein beheren:Voor gebruikers van een ENEM Kerio Connect...

Verbind Microsoft Outlook 2010 met Kerio Connect

Verbind Microsoft Outlook 2010 met Kerio Connect Hier vindt u informatie om Outlook 2010 voor...

Verbind Outlook Express IMAP4 met ENEM E-mail

Outlook Express is een van de meest gebruikte email programma's op MS Windows.Hieronder vindt u...