vakantie bericht, Out-Of-Office instellen

U kunt in de webmail omgeving een vakantiebericht, ook wel Out-of-Office
 instellen. Log in op de Webmail van de ENEM Kerio server met uw email adres.



Kies "Instellingen", en vervolgens "Afwezig"



Selecteer de optie dat u afwezig bent, en pas eventueel de tekst aan.
Kies "OK"


Indien u vanuit Outlook een vakantiebericht wilt instellen, gaat u in
Outlook naar: Opties (Tools), Opties, en kiest u het tabblad:
"Kerio Connect"



Kies: "Afwezig", "Ik ben afwezig", vul een boodschap in, en klik 2 maal op OK om
af te sluiten.

  • 820 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Ontvangen van e-mail lukt wel, maar verzenden niet (SMTP)

Een veel voorkomend probleem is dat het ontvangen van email wel werkt, maar verzenden niet...

Verbind iPhone via ActiveSync met Kerio Connect

ENEM ondersteunt het draadloos synchroniseren van de iphone. Indien u de onderstaande stappen...

Hoe kan ik ons domein beheren?

U kunt op de volgende url uw domein beheren:Voor gebruikers van een ENEM Kerio Connect...

Verbind Microsoft Outlook 2010 met Kerio Connect

Verbind Microsoft Outlook 2010 met Kerio Connect Hier vindt u informatie om Outlook 2010 voor...

Cache legen Kerio mail

Cache legen in Kerio-mailGa naar Control Panel1.   Kies: Mail2.   Kies:...

Powered by WHMCompleteSolution